مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

امروز مشروعیت من و شما به برقراری عدالت است. امام خامنه ای (ارواحنا له الفدا)

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

امروز مشروعیت من و شما به برقراری عدالت است. امام خامنه ای (ارواحنا له الفدا)

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

مهم این است که ما تکلیفی ادا می‏کنیم؛ تکلیف ما این است که در مقابل ظلمها بایستیم، تکلیف ما این است که با ظلمها مبارزه کنیم، معارضه کنیم، اگر توانستیم آنها را به عقب برانیم که بهتر، و اگر نتوانستیم به تکلیف خودمان عمل کردیم. اینطور نیست که ما خوف این را داشته باشیم که شکست بخوریم. اولاً که شکست نمی‏خوریم؛ خدا با ماست، و ثانیاً بر فرض اینکه شکست صوری بخوریم شکست معنوی نمی‏خوریم، و پیروزی معنوی با اسلام است، با مسلمین است، با ماست.

«پاسداری این است که از عدالت پاسداری کنید، از حکومت عدل پاسداری کنید.» امام خمینی (ره) ۵۸/۴/۶

با سلام و عرض ادب و احترام و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان

جناب آقای گرامی؛

همه نیک می‌دانیم که تشکیل ارگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر و رهبری بنیانگذارکبیر انقلاب، امام روح الله کاری بس مبارک و ارزشمند بود که برکات و نتایج آنرا تا به امروز شاهد بوده‌ایم و ان شاالله خواهیم بود. همانگونه که مستحضرید از منظر امام خمینی (ره)، مهم‌ترین رسالت و وظیفه سپاه پاسدارا ن، پاسداری از عدالت است. بر این اساس سپاه می‌بایست تمامی خط و مرزهای خود را برمبنای عدالت تعیین نماید و اگر روزی از این وظیفه خطیر، غافل گشت و یا ارزش آنرا از درجه یک، به مراتب پایین نزول داد، از مشروعیت ساقط است؛ بر اساس کلام خمینی کبیر (ره). با این توضیحات و با توجه به وقایع چند روز اخیر بر آن شدیم تا موضوعی را مشفقانه به عرضتان برسانیم:

چند روزی است در سطح شهر تبلیغات سپاه پاسداران ناحیه بقیه الله (عج) شیراز برای برگزاری سالگرد تولد امام خامنه‌ای (ارواحنا له الفدا) در تالار حافظ و با صرف افطار را شاهدیم و تاکنون از این عمل سپاه، انگشت به دهان مانده‌ایم. مردم وضع اقتصادی نامطلوب را تحمل کرده‌اند چرا که می‌دانند رهبرشان در سطح خودشان زندگی می‌کند و از تجملات بیهوده چون شاهان طاغوت به دور است. اگر غیر این بود شاهد لبیک مردم در جریان انتخابات به رهبرشان نبودیم، اما از شما این سوال را داریم که مردم با دیدن این صرف هزینه در سطح شهر که جز اسراف نام دیگری ندارد، چه فکری راجع به ایشان خواهند کرد؟

در این وضعیت اقتصادی که برخی از مردم به خودی خود پتانسیل ناراحتی و حتی مخالفت با نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارند، این عمل سپاه شیراز و با این حجم تبلیغات و هزینه، حقیقتا ما را مبهوت نمود. نهادی که وظیفه حراست از روح و اهداف انقلاب (که در صدر اهداف انقلاب تحقق عدالت اجتماعی است) را بر عهده دارد، چگونه و با چه توجیهی حاضر می‌شود برای برنامه‌ای که اساسا خلاف عدالت است و خود مقام معظم رهبری، نارضایتی خویش را از چنین اقداماتی اعلام کرده‌اند، سرمایه گذاری و برنامه ریزی کند؟

آیا اینگونه مقدمات تحقق عدالت اجتماعی را در جامعه فراهم می‌کنیم و بدین صورت می‌خواهیم ولایت مداری را در جامعه ترویج کنیم؟ ایشان چند سال پیش پس از برگزاری چنین جشنی برای تولدشان فرمودند: «این کار غلط است، این تولد و امثال آن هیچ جشنی ندارد، برگزارکنندگان، مسئول وقت و عمر و اموالی هستند که در این کار صرف و ضایع می‌شود. من از کسی که برای تولد من جشن می‌گیرد به هیچ وجه متشکر نمی‌شوم و او را مسئول زیان‌های این کار هم می‌شناسم.» روزنامه کیهان ۸۶/۵/۳

جناب سرهنگ؛

معمولا اینگونه موضوعات و برنامه‌ها اثر عکس خواهد داشت که نه تنها درشان و شخصیت امام خامنه‌ای نیست، بلکه مردم را نسبت به ولایت فقیه، در این شرایط بدبین خواهد نمود.

پیشنهاد می‌کنیم برای سلامتی رهبر معظم انقلاب در این ماه مبارک، این هزینه‌های هنگفت را صرف یتیمان و مستضعفین کنید که قطعا این عمل مورد پسند خداوند، امام زمان (عج) و امام خامنه‌ای واقع خواهد شد.

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز، ازجنابعالی مطالبه جدی دارد که به پاسداری خون شهیدان این انقلاب، هر چه سریع‌تر تبلیغات و بنر‌ها در سطح شهر را جمع آوری نموده و برنامه را کان لم یکن فرض نموده و آنرا لغو نمایید، درغیراینصورت با دلخوری و دلسردی جریان حزب الله از یک نهاد حزب اللهی مواجه خواهید شد که امیدواریم واقف به تبعات و هزینه این عمل در جامعه باشید و هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهید.

به امید ظهور عدالت گس‌تر گیتی

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

 

  • جنبش عدالت خواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی