مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

امروز مشروعیت من و شما به برقراری عدالت است. امام خامنه ای (ارواحنا له الفدا)

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

امروز مشروعیت من و شما به برقراری عدالت است. امام خامنه ای (ارواحنا له الفدا)

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

مهم این است که ما تکلیفی ادا می‏کنیم؛ تکلیف ما این است که در مقابل ظلمها بایستیم، تکلیف ما این است که با ظلمها مبارزه کنیم، معارضه کنیم، اگر توانستیم آنها را به عقب برانیم که بهتر، و اگر نتوانستیم به تکلیف خودمان عمل کردیم. اینطور نیست که ما خوف این را داشته باشیم که شکست بخوریم. اولاً که شکست نمی‏خوریم؛ خدا با ماست، و ثانیاً بر فرض اینکه شکست صوری بخوریم شکست معنوی نمی‏خوریم، و پیروزی معنوی با اسلام است، با مسلمین است، با ماست.

از:مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

به:مسئولین نهادهای امنیتی استان فارس

سلام علیکم.

مشعوفیم و مفتخر از اینکه در نظامی که مهم ترین  فلسفه تشکبل آن عدالت اجتماعی است و در دهه ای که به نام «پیشرفت و عدالت» نامگذاری شده است،نهادهای امنیتی با حساسیتی تقدیرشدنی و مطابق با آرمان های انقلاب و همسو با منویات امام روح الله(ره) و امام خامنه ای(ارواحنا له الفدا)،به مبارزه و رویارویی با مفاسد اقتصادی و عوامل  آن می پردازند و در این راه مهم و پر افتخار از ملامت هیچ ملامت گری هراسی به دل راه نمی دهند.زمانیکه خبر بازداشت برخی از مدیران دولتی و خصوصی استان را به جرم ...از سخنگوی دستگاه قضا شنیدیم به شما بالیدیم.

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز کمال تشکر و قدردانی را از شما مسئولین امنیتی استان دارد و حساسیت و جدیت شما را در این راه می ستاید و امیدوار است که مسئولین امر در این راه با عزمی جزم تر و گام هایی استوارتر این مسیر پر فراز و نشیب را طی کنند.

همچنین از دستگاه قضا مطالبه جدی داریم که با عوامل مفاسد اقتصادی و متهمین این پرونده ،با جدیت تمام و با ترازوی عدل اسلامی به طور قاطع و به دور از هرگونه جنجال برانگیزی های تبلیغاتی برخی غوغا سالاران،در فضایی آرام و به دور از تنش برخورد کند.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز


  • جنبش عدالت خواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی