مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

امروز مشروعیت من و شما به برقراری عدالت است. امام خامنه ای (ارواحنا له الفدا)

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

امروز مشروعیت من و شما به برقراری عدالت است. امام خامنه ای (ارواحنا له الفدا)

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

مهم این است که ما تکلیفی ادا می‏کنیم؛ تکلیف ما این است که در مقابل ظلمها بایستیم، تکلیف ما این است که با ظلمها مبارزه کنیم، معارضه کنیم، اگر توانستیم آنها را به عقب برانیم که بهتر، و اگر نتوانستیم به تکلیف خودمان عمل کردیم. اینطور نیست که ما خوف این را داشته باشیم که شکست بخوریم. اولاً که شکست نمی‏خوریم؛ خدا با ماست، و ثانیاً بر فرض اینکه شکست صوری بخوریم شکست معنوی نمی‏خوریم، و پیروزی معنوی با اسلام است، با مسلمین است، با ماست.

جناب آقای علی القاصی ، دادستان محترم عمومی و انقلاب شیراز

سلام علیکم

در زمانه ای که انقلاب اسلامی به دنبال برافراشتن پرچم لااله الا الله در سراسر جهان است،متاسفانه هستند مسئولینی که در داخل ساز ناسازگاری می سرایند و با نظرات و تفکرات خود،روند رو به رشد جمهوری اسلامی را دچار خدشه می کنند.صاحب منصبانی که الگوهای برگرفته از غرب را با کلید واژه های اسلامی پیوند می زنند تا لهجه غربی خود را در اذهان عمومی پنهان کنند.اشخاصی که یک روند ثابت از مدیریت غربی را در پیش گرفته اند و در یک بیدار باش همیشگی مراقبند که از آن عدول نکنند حتی اگر با شریعت مبین اسلام در تعارض باشد.

 

آقای القاصی

 

متاسفانه باید به عرضتان برسانیم که در زمان حاکمیت اسلام در این مرز و بوم،در سومین حرم اهل بیت و در دهه پیشرفت و عدالت،توسط شورای سوم اسلامی،طرحی به تصویب رسید که در عین ناباوری مهم ترین هدف انقلاب اسلامی،یعنی عدالت اجتماعی را زیر پا گذاشت و تبعیض را به رسمیت شناخت.مصوبه ای که داد بسیاری از بزرگان و دلسوزان شهر را،از جمله آیت الله ایمانی به صدا در آورد.

 

جناب دادستان

 

طرح هدف 90،برنامه ریزی بلند مدت شورای سوم شهر شیراز بود که در سال 85 جهت پیشرفت فیزیکی شهر در نظر گرفته شد.بنا به آنالیز منتشر شده از سوی سایت رسمی شورای شهر،از مجموع اعتبارات پروژه های هدف 90،معادل 15 درصد در جنوب شهر بوده و مابقی مصروف پروژه های عمرانی-ترافیکی و فضای سبز قسمت مرفه نشین گردیده است . جمع هزینه پروژه های بیست گانه ترافیکی بیش از یکصد و نود میلیارد تومان است که از این رقم آنچه مربوط به پروژه های ترافیکی جنوب شهر می باشد،کمتر از سی میلیارد تومان است.یعنی از این رقم حدود 85 درصد آن در شمال شهر و تنها حدود 15 درصد از بودجه در جنوب شهر هزینه شده است. این در حالی اتفاق می افتد که سیاست های به یک سو کشاندن( وزنه های تجاری ، علمی-فرهنگی (دانشگاه ها) و بهداشتی (بیمارستان های) ) شهر باعث به وجود آمدن این معضلات و مشکلات ترافیکی شده است . و به تبع همین سیاست های غلط ، شاهد دور شدن قسمت های دیگر شهر از مرکز توجهات و توسعه شهری بوده ایم. بماند اینکه در همین سیاست احداث مجتمع های تجاری آن هم بدون در نظر گرفتن پشتوانه ی تولیدی شهر و استان چقدر حرف برای گفتن داریم . از این گذشته از پروژه های 9 گانه فضای سبز مصوب در این طرح،تنها یک پارک در جنوب شهر و 8 پارک دیگر همه در شمال شهر مکانیابی شده بودند. که این موضوع به وضوح تبعیض مدیران را هویدا مینماید . این ها فقط بخش کوچکی از مشکلات این طرح مصوب میباشد که به عنوان نمونه به عرضتان میرسانیم . حرف برای گفتن بسیا ر است و مجال کوتاه...

 

جناب آقای القاصی

 

این گونه موضوعات برای دانشجویان عدالتخواه پیرو امام روح الله غیر قابل پذیرش است که عده ای سرمایه پرست،در بلاد اسلامی،نان جمهوری اسلامی را بخورند و نمک نشناسانه خلاف مشی امام(ره) و رهبری حرکت کنند.ناراحتی فرزندان امام خامنه ای(ارواحنا له الفدا) زمانی مضاعف می شود که می بینیم مصوبین و طراحان این پروژه سراسر تبعیض،اکنون در جامعه با نام اصولگرا شناخته می شوند،با سرافرازی در خیابان های شهر راه می روند و با جسارتی بی اندازه،هنوز از فضاحت خود دفاع می نمایند.امام خامنه ای می فرمایند:" مشروعیت من و شما وابسته به مبارزه با فساد‏، تبعیض‏، و نیز عدالت خواهی است. این پایه مشروعیت ماست. تکلیف ما این است که عدالت را درجامعه مستقر کنیم و این هم جز با مبارزه با فساد و افزون طلبی انسان های مفت خوار و سوء استفاده کن امکان پذیر نیست." و اطمینان داشته باشید که با توجه به این کلام رهبری،دانشجویان عدالتخواه هرگز زیر بار حاکمیت نامشروع افراد غربزده نخواهند رفت.

 

آقای دادستان

 

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز از شما مطالبه دارد که به عنوان مدعی العموم اینگونه موضوعات خلاف عدالت و خلاف قانون به استناد اصل 105 قانون اساسی که می گوید:" تصمیمات شوراها نباید مخالف موازین اسلام و قانون اساسی باشد"را پیگیری کنید و به این گفته امام روح الله که می فرمایند:"بر ما واجب است که اینگونه طرح ها را که به نفع مستضعفین نیست محکوم نمائیم."جامه عمل بپوشانید.از شما می خواهیم که با لحاظ داشتن تدابیری از ادامه این روال در جمهوری اسلامی جلوگیری کنید و نگذارید عده ای از خدا بی خبر، شکاف طبقاتی را در جامعه تعمیق بخشند،نگذارید بیش از این، بر نظام اسلامی هزینه تحمیل

کنند و بر خلاف سیاستهای کلان نظام اسلامی گام بردارند،امیدواریم با پیگیری های جنابعالی در آینده،به جای هدف 96 شاهد هدف مستضعفین باشیم،ان شاالله.

به امید ظهور عدالت گستر گیتی

 

 

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

 

 

 

  • جنبش عدالت خواه

نظرات  (۱)

هیهات منا الذلة

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی