مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

امروز مشروعیت من و شما به برقراری عدالت است. امام خامنه ای (ارواحنا له الفدا)

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

امروز مشروعیت من و شما به برقراری عدالت است. امام خامنه ای (ارواحنا له الفدا)

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

مهم این است که ما تکلیفی ادا می‏کنیم؛ تکلیف ما این است که در مقابل ظلمها بایستیم، تکلیف ما این است که با ظلمها مبارزه کنیم، معارضه کنیم، اگر توانستیم آنها را به عقب برانیم که بهتر، و اگر نتوانستیم به تکلیف خودمان عمل کردیم. اینطور نیست که ما خوف این را داشته باشیم که شکست بخوریم. اولاً که شکست نمی‏خوریم؛ خدا با ماست، و ثانیاً بر فرض اینکه شکست صوری بخوریم شکست معنوی نمی‏خوریم، و پیروزی معنوی با اسلام است، با مسلمین است، با ماست.

امام خامنه ای(ارواحنا له الفدا):« هر کس به دنبال تامین عدالت اجتماعی نباشد وجودش در آن مقام نامشروع است.»

با سلام و عرض ادب و احترام

جناب پاک فطرت

حدود یک سال از پیگیری تشکل های دانشجویی پیرامون حل معضل کارتن خواب ها سپری شده است. موضوعی که به حق ادامه روند آن اسلامیت نظاممان را به خطر می انداخت؛ معضلی که انسان بودن برای واکنش در برابر آن کافی است، درعین ناباوری با بی توجهی برخی مسئولین در نظام اسلامی همراه شده بود. اما دلیل نگارش این نامه، مشاهده پدیده کارتن خوابی،هنوز!  و پس از قول های متوالی مسئولین مربوطه و همکارانتان است. هنوز در این نظام اسلامی که برای رسیدگی به مستضعفین آمده است ،هستند کسانی که جز آسمان سقفی و جز خاکها و سنگ لاخ ها فرشی ندارند!همان همشهریان و هموطنان محروم ما، که در سوز سرمای زمستان و گرمای طاقت فرسای تابستان دم برنمی آورند.

جناب والی شهر

تاکنون روش مدیریتی شما و مدیران شهر را بر خلاف مشی امام روح الله(ره) که فرمودند:"اسلام برای مستضعفین آمده است و اول نظرش به آنهاست" دیده ایم. امروز، دیگر جامعه دانشجوئی به خوبی می داند که محرومیت عده ای از مردم جنوب شهر(مانند کوشکک و سعدی و...) از اولیات زندگی، و مرفه بودن عده ای محدود در این شهر، ناشی از سوء مدیریت مدیران شهر نیست، بلکه نشئت گرفته از یک نوع منش مدیریتی است؛ منش و روشی که می گوید خرج کردن عوارض شمال شهر برای ساکنین جنوب شهر شرعا حرام است!!! منش و روشی که برخلاف عالی ترین هدف انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی را زیر سوال می برد و تبعیض را به عنوان یک اصل می پذیرد. متاسفیم که پروژه های مناطق مرفه نشین،هرروز مورد تاکید جنابعالی و همکارانتان قرار می گیرد،اما هنگامیکه بحث رسیدگی به محرومین و بی سرپناهان به میان می آید، تازه روند بروکراتیک و پاسکاری بین ارگان ها آغاز می شود.

جناب شهردار سومین حرم اهل بیت

بهت زده ایم از اینکه چگونه می شود عده ای در نظام برآمده از انقلاب اسلامی که بزرگ ترین آرمانش برقراری عدالت است مسئولیت می گیرند،اما دقیقا در راستای سرمایه برداری و تبعیض قدم برمی دارند، کمترین توجهی به ولی نعمتان انقلاب اسلامی نمی کنند،اما با افتخار نام خود را اصولگرا گذاشته و در خیابان های شهر با سربلندی راه می روند!! 

آقای شهردار 

این موضوع که مسئولین امر،به چند کار تشریفاتی و جزئی به جای اندیشیدن تدابیری برای حل ریشه ای این معضل اکتفا کنند برای ما واضح،مبرهن و غیر قابل توجیه است،همچنین اینکه طبق قانون سایر ارگانها و از جمله فرمانداری در به سامان رساندن این مشکل نقش دارند نیز برای ما روشن است،اما دل ما بیش از دیگر ارگانها،از سنگ اندازیهای مجموعه شهرداری خون است،انگشت نقد و مطالبه ما بیش از دیگر ارگانها به سوی مجموعه شهرداری و بالاخص،جنابعالی است.  

آقای پاک فطرت

بر اساس اصل امر به معروف و نهی از منکر که یکی از مهم ترین رسالت های ماست، برای آخرین بار از شما مطالبه جدی داریم که تا چند روز آینده  و قبل از رسیدن فصل سرما ،به وضعیت اسف بار این بی خانمانان رسیدگی کرده و نتیجه را به عموم اعلام کنید.اگرعملی انجام نشد، منتظر اقدام های بعدی و جدی فرزندان خمینی کبیر در مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز باشید، چرا که اهمال بیش از این در امر محرومین و عیال الله نابخشودنی است.

 

والسلام علی من التبع الهدی 

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز

مجمع دانشجویان عدالتخواه  شیراز

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز

 

  • جنبش عدالت خواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی