مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

امروز مشروعیت من و شما به برقراری عدالت است. امام خامنه ای (ارواحنا له الفدا)

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

امروز مشروعیت من و شما به برقراری عدالت است. امام خامنه ای (ارواحنا له الفدا)

مجمع دانشجویان عدالتخواه شیراز

مهم این است که ما تکلیفی ادا می‏کنیم؛ تکلیف ما این است که در مقابل ظلمها بایستیم، تکلیف ما این است که با ظلمها مبارزه کنیم، معارضه کنیم، اگر توانستیم آنها را به عقب برانیم که بهتر، و اگر نتوانستیم به تکلیف خودمان عمل کردیم. اینطور نیست که ما خوف این را داشته باشیم که شکست بخوریم. اولاً که شکست نمی‏خوریم؛ خدا با ماست، و ثانیاً بر فرض اینکه شکست صوری بخوریم شکست معنوی نمی‏خوریم، و پیروزی معنوی با اسلام است، با مسلمین است، با ماست.

در پی نشست خبری پیرامون مطالبات دانشجویان برای معضل کارتن خوابی در شیراز که در تاریخ 14 بهمن ماه با حضور رسانه ها،نماینده های تشکل های دانشجویی و مجموعه شهرداری و شورای شهر شیراز برگزار شد،لازم می دانیم نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی به محضرمردم شهید پرور تقدیم کنیم:

1.آقایان مسئول در مجموعه شهرداری ،جوابی برای ساخت گرم خانه موقت برای اسکان کارتن خواب ها تا آخر سال نداشتند در جواب ما مدام راه اندازی اردوگاه سلامی و تخصیص بودجه برای سال آتی را عنوان کردند.ضمن تقدیر از این عمل آنها هر چند دیر ،سوالاتی را که بدون جواب ماندند و یا به علت عدم حضور دیگر مسئولین در ذهن ما پدید آمدند را مطرح میکنیم ، آیا ظرفیت مکان های تجهیز شده توسط شهرداری تا کنون متناسب با تعداد  کارتن خواب های سطح شهر میباشد  ؟ استانداری محترم فارس به عنوان بالاترین نهاد اجرایی استان پاسخگو باشند ، اردوگاه سلامی که به گفته ی جناب آقای امینی آماده ی تحویل به دستگاه های اجرایی است چرا تا کنون مورد بهره برداری قرار نگرفته است ؟ چرا ظرفیت اردوگاه سلامی از سیصد نفر به چهل نفر جهت ترک اعتیاد افراد تقلیل یافته است ؟

2.آقای امینی معاونت اجرایی شهرداری ، خبر از انعقاد قراردادی با موسسه ی تولدی دوباره  با ظرفیت 1000 نفر برای اسکان و ترک اعتیاد این بی خانمان ها از 15 اسفند تا 15 فروردین دادند که تشکل های دانشجویی زیر ضمن تقدیر و تشکر فراوان از این عمل ، درخواست تسریع  روند  این امکان تا آخر بهمن ماه را دارند .

3.ضمن تقدیر و سپاس فراوان از حضور مجموعه شهرداری در این جلسه و پاسخگویی آنان باید به بقیه دستگاه های مربوطه که جزء مدعوین بودند اما به هر دلیلی در جلسه حاضر نشدند عرض کنیم که غیبت شما در این جلسه در کنار اینکه توهینی بود به قشر دانشجوی متعهد و مردم،این شبهه را در اذهان ایجاد کرد که آیا نقض عهد و پیمان، آنقدر برای  عده ای از مسئولین جمهوری اسلامی ساده و راحت است؟این جمله آقای فرماندار را به یاد می آوریم که می گفنتند:حدود 8 ماه است دغدغه اصلی ما موضوع کارتن خواب ها می باشد، اما چطور می شود در جلسه ای که برای حل این معضل منعقد می شود معاون سیاسی ایشان با وجود قولی که داده بودند در جلسه حاضر نشدند.آقای دکتر افشاری بگذارید نکته ای را صریحا خدمتتان معروض داریم،از ابتدای پیگیری برای حل معضل کارتن خوابی،سنگ اندازی های جنابعالی و مجموعه علوم پزشکی کم و بیش به چشم می خورد،ما می خواستیم با حضور در این جلسه توضیحات شما را بشنویم که متاسفانه ظاهرا شما خود را پاسخگوی هیچ کس مخصوصا مردم نمی دانید.یحتمل دستگاه های مربوطه مدعو که در جلسه حاضر نشدند جوابی هم برای دفاع از عملکرد خود نداشتند.حضراتی که در نشست مطبوعاتی شرکت نکردند بدانند که ما عدم حضور آنان را ناشی از عمل نکردن به وظایف و تکلیف آنان و نداشتن گزارش در این باره می دانیم.

و در آخر تشکل های دانشجویی دانشگاه های شیراز این توهین به دانشجو و این دهن کجی به منویات امام خامنه ای(مد ظله العالی) به دلیل زیر پا نهادن توصیه ایشان مبنی بر پاسخگو بودن مسئولین را هرگز نخواهد بخشید و مسئولین غائب از جمله نهادهای : استانداری ، کمیته ی مبارزه با مواد مخدر ، فرمانداری ، علوم پزشکی و ... باید جهت عدم پاسخگویی خود در انتظار دانشجویان انقلابی و واکنش تشکل های دانشجویی باشند .

 

مجمع دانشجویان عدالت خواه شیراز

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز

بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز

تشکل وصال دانشجویی دانشگاه شیراز

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شیراز

بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی شیراز

  • جنبش عدالت خواه

نظرات  (۱)

  • پایگاه مداحی مداحان شیراز
  • ما رو لینک کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی